Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
ciężarówek sprawdzane są po obciążeniu ich maksymalnym ładunkiem. Zwykle są to żelbetonowe bloki. Podwozia samochodów budowlanych (tak jak tego, który przedstawiamy na zdjęciu) przechodzą mordercze próby na torach ziemnych i betonowych, gdzie rama poddawana jest najróżniejszym naciskom (przede wszystkim siłom skręcającym). Testowanie trwa od 6 do 12 miesięcy.
Wiele uwagi poświęca się hamulcom. Materiał okładzin hamulcowych dobiera się tak, aby zimne, gorące, suche czy mokre hamulce były maksymalnie skuteczne. Sporo pracy wymaga także opracowanie ABS-u i innych elektronicznych systemów nadzorujących bezpieczeństwo jazdy. Niezwykle starannie bada się także wspomaganie układu kierowniczego, amortyzatory i ogumienie. Wszystkie te prace wykonywane są wespół z dostawcami
ciężarówek sprawdzane są po obciążeniu ich maksymalnym ładunkiem. Zwykle są to żelbetonowe bloki. Podwozia samochodów budowlanych (tak jak tego, który przedstawiamy na zdjęciu) przechodzą mordercze próby na torach ziemnych i betonowych, gdzie rama poddawana jest najróżniejszym naciskom (przede wszystkim siłom skręcającym). Testowanie trwa od 6 do 12 miesięcy.<br>Wiele uwagi poświęca się hamulcom. Materiał okładzin hamulcowych dobiera się tak, aby zimne, gorące, suche czy mokre hamulce były maksymalnie skuteczne. Sporo pracy wymaga także opracowanie ABS-u i innych elektronicznych systemów nadzorujących bezpieczeństwo jazdy. Niezwykle starannie bada się także wspomaganie układu kierowniczego, amortyzatory i ogumienie. Wszystkie te prace wykonywane są wespół z dostawcami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego