Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ekologiczne
Rok: 2004
wyrzucenia ich do kosza. Tam gdzie od początku było ich miejsce. Cud? Sen? Nie. Skutek działań, które prowadzimy w ramach kampanii "Cyrk bez zwierząt".

Łapka w łapkę
Klientelę cyrku stanowią głownie dzieci i ich opiekunowie. Wiedz o tym doskonale księgowe i dyrekcje cyrków. Właściwie nie powinno dziwić, że przedsiębiorstwo cyrkowe posyła akwizytorów wszędzie tam, gdzie dzieci mają obowiązek się gromadzić. "Sklep" idzie do pan, a właściwie do jego pociechy, której przecież trudno jest odmówić... Z punktu widzenia marketingu ideałem byłoby, gdyby rolą akwizytor było wyłącznie dostarczenie "promocyjnego" pakietu do sekretariatu. Resztą mogą przecież zająć się pracownicy szkoły. I tak właśnie do
wyrzucenia ich do kosza. Tam gdzie od początku było ich miejsce. Cud? Sen? Nie. Skutek działań, które prowadzimy w ramach kampanii "Cyrk bez zwierząt".<br><br>&lt;tit&gt;Łapka w łapkę&lt;/&gt;<br>Klientelę cyrku stanowią głownie dzieci i ich opiekunowie. Wiedz o tym doskonale księgowe i dyrekcje cyrków. Właściwie nie powinno dziwić, że przedsiębiorstwo cyrkowe posyła akwizytorów wszędzie tam, gdzie dzieci mają obowiązek się gromadzić. "Sklep" idzie do pan, a właściwie do jego pociechy, której przecież trudno jest odmówić... Z punktu widzenia marketingu ideałem byłoby, gdyby rolą akwizytor było wyłącznie dostarczenie "promocyjnego" pakietu do sekretariatu. Resztą mogą przecież zająć się pracownicy szkoły. I tak właśnie do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego