Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
i zapisy delirycznych koszmarów.
Oates z wielką odwagą porusza się po obszarze pełnym niebezpieczeństw czyhających na pisarza, gdzie łatwo o błędy interpretacyjne, zwykłe pomyłki czy grafomańskie opisy. Autorka panuje nad tą różnorodną materią po mistrzowsku, nie unikając ryzyka i ważąc wszystko z nadzwyczajną precyzją. W efekcie powstała książka nie tylko potężna objętościowo, przerażająca i wzruszająca, ale też wybitna.
Marilyn Monroe, jaką znajdujemy na jej kartach, to osoba głęboko nieszczęśliwa, nie przygotowana pod żadnym względem do roli, jaka jej przypadła w udziale. Na gruncie zawodowym nie posiada właściwie odpowiednich narzędzi, które pozwalałyby jej na profesjonalne zachowanie dystansu wobec granych postaci. MM musiała
i zapisy delirycznych koszmarów.<br>&lt;name type="person"&gt;Oates&lt;/&gt; z wielką odwagą porusza się po obszarze pełnym niebezpieczeństw czyhających na pisarza, gdzie łatwo o błędy interpretacyjne, zwykłe pomyłki czy grafomańskie opisy. Autorka panuje nad tą różnorodną materią po mistrzowsku, nie unikając ryzyka i ważąc wszystko z nadzwyczajną precyzją. W efekcie powstała książka nie tylko potężna objętościowo, przerażająca i wzruszająca, ale też wybitna.<br>&lt;name type="person"&gt;Marilyn Monroe&lt;/&gt;, jaką znajdujemy na jej kartach, to osoba głęboko nieszczęśliwa, nie przygotowana pod żadnym względem do roli, jaka jej przypadła w udziale. Na gruncie zawodowym nie posiada właściwie odpowiednich narzędzi, które pozwalałyby jej na profesjonalne zachowanie dystansu wobec granych postaci. MM musiała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego