Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
przy okazji dowód na to, że biznesmen rzetelnie przygotował się do programu.

Co się zmieniło w stylu wystąpień politycznych w ostatnich 15 latach?

- Zmiany są kosmetyczne. Politycy uświadomili sobie, że warto uatrakcyjniać wypowiedzi. Nałęcz, Rokita i Lepper wiedzą, że trzeba mówić efektownie, wtedy media to powtórzą. Amerykańscy prezydenci mieli soczyste powiedzonka, które stawały się ich mottami. Sztab wyborczy Hoovera ukuł hasło: "Chicken in every pot" ("Kurczak w każdym garnku"). U nas dobrym przykładem jest slogan wyborczy Kwaśniewskiego: "Dom wszystkich - Polska". Fałszował rzeczywistość, co pokazują komisje do spraw Orlenu i PZU, odwoływał się do mitu wspólnoty. Wracał do momentów w historii, gdy
przy okazji dowód na to, że biznesmen rzetelnie przygotował się do programu. &lt;/&gt;<br><br>&lt;who7&gt;Co się zmieniło w stylu wystąpień politycznych w ostatnich 15 latach?&lt;/&gt; <br><br>&lt;who8&gt;- Zmiany są kosmetyczne. Politycy uświadomili sobie, że warto uatrakcyjniać wypowiedzi. Nałęcz, Rokita i Lepper wiedzą, że trzeba mówić efektownie, wtedy media to powtórzą. Amerykańscy prezydenci mieli soczyste powiedzonka, które stawały się ich mottami. Sztab wyborczy Hoovera ukuł hasło: "Chicken in every pot" ("Kurczak w każdym garnku"). U nas dobrym przykładem jest slogan wyborczy Kwaśniewskiego: "Dom wszystkich - Polska". Fałszował rzeczywistość, co pokazują komisje do spraw Orlenu i PZU, odwoływał się do mitu wspólnoty. Wracał do momentów w historii, gdy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego