Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
średniej wielkości dla uzyskania zamierzonych efektów wykorzystuje się od 3 do 6 źródeł światła.
W fotografii reklamowej jako źródła światła wykorzystywane są lampy żarowe, błyskowe oraz soft boxy. Wpływ powierzchni obiektów na pracę światła ułatwia definicję poziomu ekspresji fotografii. Podstawowe rodzaje odbić światła to odbicie lustrzane, matowe oraz jedwabiste. W praktyce bardzo często wykorzystywane są odbicia mieszane.
KADR
Kadr jest pojęciem opisującym zakres pojemności obrazu fotograficznego. Jest też często utożsamiany z rodzajem planu, jaki definiuje. Jednak analizując oba pojęcia pod względem wpływu na percepcję wiadomości reklamowej, oddziaływanie kadru jest szybsze i w pewnym stopniu wyznacza przebieg spostrzegania dalszych elementów formy istotnych
średniej wielkości dla uzyskania zamierzonych efektów wykorzystuje się od 3 do 6 źródeł światła. <br>W fotografii reklamowej jako źródła światła wykorzystywane są lampy żarowe, błyskowe oraz soft boxy. Wpływ powierzchni obiektów na pracę światła ułatwia definicję poziomu ekspresji fotografii. Podstawowe rodzaje odbić światła to odbicie lustrzane, matowe oraz jedwabiste. W praktyce bardzo często wykorzystywane są odbicia mieszane. <br>&lt;tit&gt;KADR&lt;/&gt;<br>Kadr jest pojęciem opisującym zakres pojemności obrazu fotograficznego. Jest też często utożsamiany z rodzajem planu, jaki definiuje. Jednak analizując oba pojęcia pod względem wpływu na percepcję wiadomości reklamowej, oddziaływanie kadru jest szybsze i w pewnym stopniu wyznacza przebieg spostrzegania dalszych elementów formy istotnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego