Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
prostu, skoro znamy programy, rozkład programów radiowych czy telewizyjnych, możemy sobie przeczytać co będzie o której porze, o tej godzinie, także proponuję, żeby reklamy również, żebyśmy wiedzieli, że w przerwie o godzinie dwudziestej do dwudziestej piętnaście będą reklamy, prawda, i ten, kto będzie chciał, to będzie mógł oglądać bądź przełączyć, prawda, a nie, żeby...
E, nie przejdzie ten pomysł, panie Januszu...
Nie przejdzie?
Nie przejdzie ten pomysł, absolutnie, nie, nie, to wtedy oni by już w ogóle nie, nie mogli nadawać, bo zasadą funkcjonowania takiej reklamy jest to, że w tym właśnie momencie, najciekawszym, tak jak to jest w, na przykład
prostu, skoro znamy programy, rozkład programów radiowych czy telewizyjnych, możemy sobie przeczytać co będzie o której porze, o tej godzinie, także proponuję, żeby reklamy również, żebyśmy wiedzieli, że w przerwie o godzinie dwudziestej do dwudziestej piętnaście będą reklamy, prawda, i ten, kto będzie chciał, to będzie mógł oglądać bądź przełączyć, prawda, a nie, żeby&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;E, nie przejdzie ten pomysł, panie Januszu&lt;/&gt;...<br>&lt;who7&gt;Nie przejdzie?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Nie przejdzie ten pomysł, absolutnie, nie, nie, to wtedy oni by już w ogóle nie, nie mogli nadawać, bo zasadą funkcjonowania takiej reklamy jest to, że w tym właśnie momencie, najciekawszym, tak jak to jest w, na przykład
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego