Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.16 (3)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Właśnie dlatego przez jakiś czas nie używano go.

ZK: - Atrakcyjność tego filmu polega właśnie na bezustannym zderzaniu się fantastycznych niemożliwości z realistycznym wytłumaczeniem. Tak więc nasz bohater, grany przez Johna Cusacka, przypadkowo odnajduje tunel, przez który na kwadrans dostajemy się do środka Johna Malkovicha. Przy tym jest to doznanie szalenie precyzyjne: będąc w Malkovichu, widzimy świat jego oczami, słyszymy dźwięki.

TR: - Nie rozumiem jednak, dlaczego to ma być aż tak ekscytujące, skoro w tych momentach Malkovich nie robi nic szczególnego. A to się myje w łazience, a to rozmawia z kimś przez telefon, a to uczy się roli ze scenopisu.

ZK
Właśnie dlatego przez jakiś czas nie używano go.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who8&gt;ZK: - Atrakcyjność tego filmu polega właśnie na bezustannym zderzaniu się fantastycznych niemożliwości z realistycznym wytłumaczeniem. Tak więc nasz bohater, grany przez Johna Cusacka, przypadkowo odnajduje tunel, przez który na kwadrans dostajemy się do środka Johna Malkovicha. Przy tym jest to doznanie szalenie precyzyjne: będąc w Malkovichu, widzimy świat jego oczami, słyszymy dźwięki.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who7&gt;TR: - Nie rozumiem jednak, dlaczego to ma być aż tak ekscytujące, skoro w tych momentach Malkovich nie robi nic szczególnego. A to się myje w łazience, a to rozmawia z kimś przez telefon, a to uczy się roli ze scenopisu.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who8&gt;ZK
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego