Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
z najważniejszych kryteriów jest stopień dbałości o klienta . Nieuczciwych pośredników ma wyeliminować z rynku wymiana informacji między zakładami ubezpieczeń oraz stworzenie przez Polską Izbę Ubezpieczeń rejestru agentów ubezpieczeniowych.
W tekście wykorzystano raport KNUiFE o sytuacji sektora ubezpieczeń w 2002 r.

Informatyka
Polisa pod kontrolą aCRM
Analityczny system CRM pozwala na precyzyjne określenie klientów skłonnych do odejścia, co pozwala pięciokrotnie zmniejszyć koszty związane z utrzymaniem klientów.
KRZYSZTOF SASKIEWICZ
Wokół analitycznego CRM, określanego również jako aCRM, narosło wiele mitów. Przyczyna takiego stanu jest brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.
Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o
z najważniejszych kryteriów jest stopień dbałości o klienta . Nieuczciwych pośredników ma wyeliminować z rynku wymiana informacji między zakładami ubezpieczeń oraz stworzenie przez Polską Izbę Ubezpieczeń rejestru agentów ubezpieczeniowych.<br>W tekście wykorzystano raport KNUiFE o sytuacji sektora ubezpieczeń w 2002 r.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;&lt;tit&gt;Informatyka&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Polisa pod kontrolą aCRM&lt;/&gt;<br>Analityczny system CRM pozwala na precyzyjne określenie klientów skłonnych do odejścia, co pozwala pięciokrotnie zmniejszyć koszty związane z utrzymaniem klientów.<br>KRZYSZTOF SASKIEWICZ<br>Wokół analitycznego CRM, określanego również jako aCRM, narosło wiele mitów. Przyczyna takiego stanu jest brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.<br>Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego