Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
o szerokim zakresie możliwych interpretacji skupionych wokół znaczenia osiowego. Dobrym przykładem może być slogan: "Och, jaki ach", który uzyskuje znaczenie dopiero w wyniku zestawienia z obrazem, zatem jest pojemny. Fraza ma charakter dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej.
W większości przypadkówn slogan posiada jednak bardziej precyzyjne znaczenie, charakteryzujące się znaczną pojemnością semantyczną. Jego zakres znaczenia gwarantować powinien możliwość poszerzania lub zawężania interpretacji, zależnie od zmieniających się warunków komunikacji. A zatem slogan ma swój zakres, pojemność, jakość wizualną, dźwięczność oraz związki przyczynowe między jego elementami i innymi częściami wiadomości. Z reguły reinterpretuje znaczenie obrazu oraz tworzy określone
o szerokim zakresie możliwych interpretacji skupionych wokół znaczenia osiowego. Dobrym przykładem może być slogan: "Och, jaki ach", który uzyskuje znaczenie dopiero w wyniku zestawienia z obrazem, zatem jest pojemny. Fraza ma charakter dźwięczny i zrytmizowany, mając też cechy zobowiązania i silnej ekspresji emocjonalnej. <br>W większości przypadkówn slogan posiada jednak bardziej precyzyjne znaczenie, charakteryzujące się znaczną pojemnością semantyczną. Jego zakres znaczenia gwarantować powinien możliwość poszerzania lub zawężania interpretacji, zależnie od zmieniających się warunków komunikacji. A zatem slogan ma swój zakres, pojemność, jakość wizualną, dźwięczność oraz związki przyczynowe między jego elementami i innymi częściami wiadomości. Z reguły reinterpretuje znaczenie obrazu oraz tworzy określone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego