Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
11.17)

gdzie 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, zwykle równa prędkości kątowej ruchu ustalonego, 3 kąt, o który obróciło się nadwozie do początku fazy hamowania, t4 czas trwania fazy hamowania, 4 kąt, o który obróciło się nadwozie fazie hamowania.
Na rysunku 11.6 został przedstawiony przebieg prędkości kątowej dla pełnego cyklu roboczego koparki, który obejmuje transport urobku z urobiska do miejsca rozładunku i powrót łyżki do urobiska.
W drugiej części tego cyklu prędkości kątowe nadwozia są ujemne. Zakłada się bowiem, że kierunki obrotu nadwozia w obu częściach cyklu roboczego są przeciwne. Czasy t5, t6, t7, t8 (rys. 11
11.17)<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, zwykle równa prędkości kątowej ruchu ustalonego, 3 kąt, o który obróciło się nadwozie do początku fazy hamowania, t4 czas trwania fazy hamowania, 4 kąt, o który obróciło się nadwozie fazie hamowania.<br>Na rysunku 11.6 został przedstawiony przebieg prędkości kątowej dla pełnego cyklu roboczego koparki, który obejmuje transport urobku z urobiska do miejsca rozładunku i powrót łyżki do urobiska.<br>W drugiej części tego cyklu prędkości kątowe nadwozia są ujemne. Zakłada się bowiem, że kierunki obrotu nadwozia w obu częściach cyklu roboczego są przeciwne. Czasy t5, t6, t7, t8 (rys. 11
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego