Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
drugiej części tego cyklu prędkości kątowe nadwozia są ujemne. Zakłada się bowiem, że kierunki obrotu nadwozia w obu częściach cyklu roboczego są przeciwne. Czasy t5, t6, t7, t8 (rys. 11.6) oraz odpowiadające im kąty obrotu nadwozia, można obliczyć na podstawie wzorów wyprowadzonych w niniejszym rozdziale.
11.5.3. Dobór prędkości kątowej ruchu ustalonego i przełożenia mechanizmu obrotu
W trakcie cyklu roboczego nadwozie jest obracane o kąt , wynikający z wzajemnego usytuowania urobiska i miejsca rozładunku urobku. Kąt ten jest sumą kątów, o jakie obraca się nadwozie w trakcie poszczególnych faz obrotu (rys. 11.7), zatem

Wzór ten określa kąt, o jaki musi
drugiej części tego cyklu prędkości kątowe nadwozia są ujemne. Zakłada się bowiem, że kierunki obrotu nadwozia w obu częściach cyklu roboczego są przeciwne. Czasy t5, t6, t7, t8 (rys. 11.6) oraz odpowiadające im kąty obrotu nadwozia, można obliczyć na podstawie wzorów wyprowadzonych w niniejszym rozdziale.<br>&lt;tit1&gt;11.5.3. Dobór prędkości kątowej ruchu ustalonego i przełożenia mechanizmu obrotu&lt;/&gt;<br>W trakcie cyklu roboczego nadwozie jest obracane o kąt , wynikający z wzajemnego usytuowania urobiska i miejsca rozładunku urobku. Kąt ten jest sumą kątów, o jakie obraca się nadwozie w trakcie poszczególnych faz obrotu (rys. 11.7), zatem<br>&lt;gap&gt;<br>Wzór ten określa kąt, o jaki musi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego