Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
wykorzystane w omawianym mechanizmie do wywarcia siły na pakiet płytek układu hamującego. Dzięki takiemu rozwiązaniu w mechanizmie zostaje rozwinięty dodatkowy moment tarcia, a to zgodnie z (13.34) oznacza wzrost wartości siły rozwijanej przez koła osi napędowej na styku z podłożem. Przyrost dodatkowego momentu tarcia jest wprost proporcjonalny do względnej prędkości kątowej kół koronowych.
13.4.Układy kierownicze koparek kołowych
13.4.1. Uwagi ogólne
Koparka kołowa, poruszająca się między kolejnymi stanowiskami roboczymi, jest pojazdem. Musi więc spełniać wszystkie wymagania stawiane pojazdom. Z tego względu, projektowanie układów kierowniczych koparek należy zaliczyć do najważniejszych zagadnień występujących w czasie projektowania takich maszyn.
W trakcie
wykorzystane w omawianym mechanizmie do wywarcia siły na pakiet płytek układu hamującego. Dzięki takiemu rozwiązaniu w mechanizmie zostaje rozwinięty dodatkowy moment tarcia, a to zgodnie z (13.34) oznacza wzrost wartości siły rozwijanej przez koła osi napędowej na styku z podłożem. Przyrost dodatkowego momentu tarcia jest wprost proporcjonalny do względnej prędkości kątowej kół koronowych.<br>&lt;tit1&gt;13.4.Układy kierownicze koparek kołowych&lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;13.4.1. Uwagi ogólne&lt;/&gt;<br>Koparka kołowa, poruszająca się między kolejnymi stanowiskami roboczymi, jest pojazdem. Musi więc spełniać wszystkie wymagania stawiane pojazdom. Z tego względu, projektowanie układów kierowniczych koparek należy zaliczyć do najważniejszych zagadnień występujących w czasie projektowania takich maszyn.<br>W trakcie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego