Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
jest zdolność do przenoszenia wymaganego momentu obrotowego, dostateczna trwałość, to jest zachowywanie własności przez założony okres czasu prostota obsługi, pełne wyważenie statyczne i dynamiczne.
W koparkach kołowych stosuje się wały napędowe produkowane przez przemysł motoryzacyjny.
13.5.2. Kinematyka przegubu krzyżakowego
Pojedynczy przegub krzyżakowy charakteryzuje się tym, że przy stałej prędkości kątowej 1 wału 1, prędkość kątowa 2 wału 2 jest zmienna (rys. 13.24).
Wartość prędkości 2 zależy od kąta odchylenia przegubu i od położenia wałów. Położenie wału jest określane przez kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z tym wałem a płaszczyzną poprowadzoną przez osie obu wałów.
Prędkość kątowa wału napędzanego
jest zdolność do przenoszenia wymaganego momentu obrotowego, dostateczna trwałość, to jest zachowywanie własności przez założony okres czasu prostota obsługi, pełne wyważenie statyczne i dynamiczne.<br>W koparkach kołowych stosuje się wały napędowe produkowane przez przemysł motoryzacyjny.<br>&lt;tit1&gt;13.5.2. Kinematyka przegubu krzyżakowego&lt;/&gt;<br>Pojedynczy przegub krzyżakowy charakteryzuje się tym, że przy stałej prędkości kątowej 1 wału 1, prędkość kątowa 2 wału 2 jest zmienna (rys. 13.24).<br>Wartość prędkości 2 zależy od kąta odchylenia przegubu i od położenia wałów. Położenie wału jest określane przez kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z tym wałem a płaszczyzną poprowadzoną przez osie obu wałów.<br>Prędkość kątowa wału napędzanego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego