Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
że sprzedał mniej aut niż rok temu. Dlaczego Daewoo ponosi większe straty niż inni producenci? - Dlatego, że nastąpiła zmiana naszej polityki marketingowej - tłumaczy Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo FSO Motor SA. - Nasze samochody kojarzyły się głównie z przystępną ceną. Tymczasem od początku tego roku atrakcyjność cenową stawiamy na drugim miejscu, traktując priorytetowo coraz wyższą jakość i niezawodność. Znajduje to odbicie w cenach samochodów, co ma wpływ na bieżące wyniki. Uważam jednak, że w dłuższej perspektywie taka strategia jest lepiej dostosowana do specyfiki naszego rynku. Myślę, że już niedługo cena nowego samochodu nie będzie decydującym czynnikiem przy jego zakupie. Dlatego już dzisiaj w
że sprzedał mniej aut niż rok temu. Dlaczego Daewoo ponosi większe straty niż inni producenci? - Dlatego, że nastąpiła zmiana naszej polityki marketingowej - tłumaczy Janusz Woźniak, wiceprezes Daewoo FSO Motor SA. - Nasze samochody kojarzyły się głównie z przystępną ceną. Tymczasem od początku tego roku atrakcyjność cenową stawiamy na drugim miejscu, traktując priorytetowo coraz wyższą jakość i niezawodność. Znajduje to odbicie w cenach samochodów, co ma wpływ na bieżące wyniki. Uważam jednak, że w dłuższej perspektywie taka strategia jest lepiej dostosowana do specyfiki naszego rynku. Myślę, że już niedługo cena nowego samochodu nie będzie decydującym czynnikiem przy jego zakupie. Dlatego już dzisiaj w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego