Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbiorców, cech produktu, cech wiadomości oraz strategii o typowych cechach, zatem jest to skutek, a nie przyczyna. W sytuacji odwrotnej strategia traci siłę dotarcia do odbiorcy i specyficzny dla danych warunków komunikacji charakter. Podobnie jak w przypadku rozwiązywania innych problemów otwartych, warto określić najczęściej popełniane błędy dotyczące działań związanych z procedurą powstawania strategii reklamowej. Myślę, że pojawianie się tych pomyłek wpisane jest w samą naturę problemu. Zawsze popełnimy pewne z nich. Reklama po prostu jest trudna. Istotne jest jednak to, aby błąd określić i dokonać korekty. Błędy te związane są ze znaczną złożonością problemu, początkowym brakiem hierarchizacji, koniecznością współpracy wielu osób
odbiorców, cech produktu, cech wiadomości oraz strategii o typowych cechach, zatem jest to skutek, a nie przyczyna. W sytuacji odwrotnej strategia traci siłę dotarcia do odbiorcy i specyficzny dla danych warunków komunikacji charakter. Podobnie jak w przypadku rozwiązywania innych problemów otwartych, warto określić najczęściej popełniane błędy dotyczące działań związanych z procedurą powstawania strategii reklamowej. Myślę, że pojawianie się tych pomyłek wpisane jest w samą naturę problemu. Zawsze popełnimy pewne z nich. Reklama po prostu jest trudna. Istotne jest jednak to, aby błąd określić i dokonać korekty. Błędy te związane są ze znaczną złożonością problemu, początkowym brakiem hierarchizacji, koniecznością współpracy wielu osób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego