Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wysyłkowej,
- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.
Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z reklamą.
Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne
wysyłkowej,<br>- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.<br>Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z reklamą.<br>Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli chodzi o przepisy prawne wiążące się z ochroną konsumentów, to można wśród nich wyróżnić takie, które chronią wszystkich konsumentów i takie, które zapewniają szczególną ochronę wybranym ich grupom. Przede wszystkim dotyczy to dzieci, które są szczególnie wrażliwe na reklamę. Potwierdziły to liczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego