Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
otoczenia dostawcy.
Istoty wewnętrznego i zewnętrznego zapewniania jakości są takie same, gdyż cele wewnętrzne dostawcy są ściśle sprzężone z celami podmiotów z otoczenia. Natomiast różnice dotyczą zakresu i rodzajów działań prowadzonych w ramach zapewniania jakości. Na przykład, w zewnętrznym zapewnianiu jakości istotny jest zestaw działań związanych ze zdobywaniem (dla celów promocyjnych i kontraktowych) certyfikatów podmiotów trzecich na produkty, procesy i systemy.
4) Charakteryzując syntetycznie relację pomiędzy zapewnieniem jakości a zarządzaniem jakością należy stwierdzić odmienność tych pojęć. Pierwsze z nich obejmuje fazę przygotowawczą całości działań i ma na celu osiągnięcie określonego stanu gotowości, reprezentowanego przez postulowany poziom prawdopodobieństwa, że dostawca spełni wymagania
otoczenia dostawcy.<br>Istoty wewnętrznego i zewnętrznego zapewniania jakości są takie same, gdyż cele wewnętrzne dostawcy są ściśle sprzężone z celami podmiotów z otoczenia. Natomiast różnice dotyczą zakresu i rodzajów działań prowadzonych w ramach zapewniania jakości. Na przykład, w zewnętrznym zapewnianiu jakości istotny jest zestaw działań związanych ze zdobywaniem (dla celów promocyjnych i kontraktowych) certyfikatów podmiotów trzecich na produkty, procesy i systemy.<br>4) Charakteryzując syntetycznie relację pomiędzy zapewnieniem jakości a zarządzaniem jakością należy stwierdzić odmienność tych pojęć. Pierwsze z nich obejmuje fazę przygotowawczą całości działań i ma na celu osiągnięcie określonego stanu gotowości, reprezentowanego przez postulowany poziom prawdopodobieństwa, że dostawca spełni wymagania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego