Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 23.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
dyrekcji deklarowali schowanie trasy w tunelu. Na taki wariant bemowianie zgodziliby się, ale... - Dyrekcja ma na trasę 300 mln zł - mówi burmistrz. - Tymczasem wybudowanie trzykilometrowego tunelu i jezdni to koszt rzędu 1,5 mln zł. Dlatego nie wierzymy, że on powstanie. Bemowo opracowało własny projekt łącznika z autostradą. Gminni planiści proponują wybudować drogę wzdłuż Połczyńskiej i w okolicy ciepłowni Wola połączyć ją z wybudowaną trasą N-S (łącznikiem z Trasą AK). Według tego planu jezdnie poprowadzone są wzdłuż torów kolejowych, terenów już zdegradowanych, na których nikt nie mieszka i nie będzie mieszkał. Ale ta propozycja ma też i wady - brak połączeń
dyrekcji deklarowali schowanie trasy w tunelu. Na taki wariant <orig>bemowianie</> zgodziliby się, ale... - Dyrekcja ma na trasę 300 mln zł - mówi burmistrz. - Tymczasem wybudowanie trzykilometrowego tunelu i jezdni to koszt rzędu 1,5 mln zł. Dlatego nie wierzymy, że on powstanie. Bemowo opracowało własny projekt łącznika z autostradą. Gminni planiści proponują wybudować drogę wzdłuż Połczyńskiej i w okolicy ciepłowni Wola połączyć ją z wybudowaną trasą N-S (łącznikiem z Trasą AK). Według tego planu jezdnie poprowadzone są wzdłuż torów kolejowych, terenów już zdegradowanych, na których nikt nie mieszka i nie będzie mieszkał. Ale ta propozycja ma też i wady - brak połączeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego