Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
opornie pracujący układ kierowniczy, jest prawie całkowicie niewrażliwy na nierówności nawierzchni. Na skórzanej kierownicy MOMO (o małej średnicy) da się jednak wyczuć momenty żyroskopowe kół.

Całość uzupełnia cicho pracujący układ wydechowy NOVITEC z końcówką zamontowaną centralnie z tyłu. Zestaw tłumików wydziela przyjemne dla ucha tony i umożliwia długie podróże.

Efekt przeróbek to 101-konny ścigacz, który na sprint 0-100 km/h potrzebuje zaledwie 7,9 s. Prędkościomierz jest wyskalowany do 180 km/h. To nieco za mało, gdyż samochód z 4 osobami w środku z łatwością osiąga prędkość 190 km/h.

Zużycie paliwa zależy od dynamiki prowadzenia. Na trasie samochód
opornie pracujący układ kierowniczy, jest prawie całkowicie niewrażliwy na nierówności nawierzchni. Na skórzanej kierownicy MOMO (o małej średnicy) da się jednak wyczuć momenty żyroskopowe kół.<br><br>Całość uzupełnia cicho pracujący układ wydechowy NOVITEC z końcówką zamontowaną centralnie z tyłu. Zestaw tłumików wydziela przyjemne dla ucha tony i umożliwia długie podróże.<br><br>Efekt przeróbek to 101-konny ścigacz, który na sprint 0-100 km/h potrzebuje zaledwie 7,9 s. Prędkościomierz jest wyskalowany do 180 km/h. To nieco za mało, gdyż samochód z 4 osobami w środku z łatwością osiąga prędkość 190 km/h.<br><br>Zużycie paliwa zależy od dynamiki prowadzenia. Na trasie samochód
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego