Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
firm ubezpieczeniowych. Pozwala n oszacowanie potencjału aktualnych i przyszłych klientów i dobór odpowiedniej strategii wzajemnych relacji pomiędzy firmą ubezpieczeniową a klientem. Wykazanie zwrotu z inwestycji w analityczne rozwiązania CRM jest prostsze niż innego typu projektach informatycznych. Między innymi dlatego rynek analitycznego CRM charakteryzuje dynamiczny wzrost, a prognozy analityków rynku CRM przewidują stale zwiększane inwestycji firm w tego typu rozwiązania. Autor jest konsultantem w SAS Polska.

Obligacje katastroficzne
Krajobraz po wojnie
Ani atak terrorystyczny 11 września, ani wojna w Iraku nie spowodowały boomu na obligacje katastroficzne.
DR KRZYSZTOF BURNECKI
MGR GRZEGORZ KUKLA
Jeszcze niedawno analitycy z przemysłu ubezpieczeniowego przewidywali olbrzymi wzrost cen
firm ubezpieczeniowych. Pozwala n oszacowanie potencjału aktualnych i przyszłych klientów i dobór odpowiedniej strategii wzajemnych relacji pomiędzy firmą ubezpieczeniową a klientem. Wykazanie zwrotu z inwestycji w analityczne rozwiązania CRM jest prostsze niż innego typu projektach informatycznych. Między innymi dlatego rynek analitycznego CRM charakteryzuje dynamiczny wzrost, a prognozy analityków rynku CRM przewidują stale zwiększane inwestycji firm w tego typu rozwiązania. Autor jest konsultantem w SAS Polska.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;&lt;tit&gt;Obligacje katastroficzne&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Krajobraz po wojnie&lt;/&gt;<br>Ani atak terrorystyczny 11 września, ani wojna w Iraku nie spowodowały boomu na obligacje katastroficzne.<br>DR KRZYSZTOF BURNECKI<br>MGR GRZEGORZ KUKLA<br>Jeszcze niedawno analitycy z przemysłu ubezpieczeniowego przewidywali olbrzymi wzrost cen
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego