Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zaczęły tracić na znaczeniu. Szczytowy rozwój przejęć i wykupów nastąpił w 1990r., na co miał wpływ rozwój tego rodzaju transakcji w ramach Unii Europejskiej i w szerszym wymiarze międzynarodowym. W tym momencie można ponownie wskazać na przyczynę rozwoju tych transakcji, jaką było tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego w ówczesnej EWG. Przedsiębiorstwa przewidując nasilenie się konkurencji dokonywały restrukturyzacji i koncentracji kapitału. Dotyczyło to głównie firm europejskich, ale także przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Te ostatnie dokonywały przejęć i wykupów w Europie, chcąc znaleźć się na tym rynku w obawie przed zagrożeniem, jakie mogło pojawić się dla nich w wyniku powstania
zaczęły tracić na znaczeniu. Szczytowy rozwój przejęć i wykupów nastąpił w 1990r., na co miał wpływ rozwój tego rodzaju transakcji w ramach Unii Europejskiej i w szerszym wymiarze międzynarodowym. W tym momencie można ponownie wskazać na przyczynę rozwoju tych transakcji, jaką było tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego w ówczesnej EWG. Przedsiębiorstwa przewidując nasilenie się konkurencji dokonywały restrukturyzacji i koncentracji kapitału. Dotyczyło to głównie firm europejskich, ale także przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Te ostatnie dokonywały przejęć i wykupów w Europie, chcąc znaleźć się na tym rynku w obawie przed zagrożeniem, jakie mogło pojawić się dla nich w wyniku powstania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego