Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
palić". "wspaniały wybór herbat", "warto też spróbować grzanego wina".
BASZTA

Winiarnia w "oryginalnej baszcie z XIII wieku, elemencie murów obronnych Wrocławia". "Kilka małych pomieszczeń na kilku poziomach", "stoliki zrobione z żeliwnych podstaw od maszyn do szycia", "oryginalne naczynia o wina", "bardzo klimatyczna atmosferka". "Bardzo duży wybór win po przystępnych cenach", przynajmniej w karcie, bo zdarz się, że "gdy przychodzi do zamówienia, trudno trafić w pozycję, która jest". "Bardzo dobre miejsce dl zakochanych", "na spotkanie we dwoje przy świecach", "świetnie nadje się na spotkanie z dziewczyną". "Można spędzić czas w innym klimacie". "Rzadko spotyka się takie miejsce".
CAFE ARTZAT

"Mała i bardzo
palić". "wspaniały wybór herbat", "warto też spróbować grzanego wina".<br>BASZTA<br>&lt;gap&gt;<br>Winiarnia w "oryginalnej baszcie z XIII wieku, elemencie murów obronnych Wrocławia". "Kilka małych pomieszczeń na kilku poziomach", "stoliki zrobione z żeliwnych podstaw od maszyn do szycia", "oryginalne naczynia o wina", "bardzo klimatyczna atmosferka". "Bardzo duży wybór win po przystępnych cenach", przynajmniej w karcie, bo zdarz się, że "gdy przychodzi do zamówienia, trudno trafić w pozycję, która jest". "Bardzo dobre miejsce dl zakochanych", "na spotkanie we dwoje przy świecach", "świetnie nadje się na spotkanie z dziewczyną". "Można spędzić czas w innym klimacie". "Rzadko spotyka się takie miejsce".<br>CAFE ARTZAT<br>&lt;gap&gt;<br>"Mała i bardzo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego