Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
coraz większym wymiarze korzyści skali. Jest możliwość zmniejszenia ilości produktów w magazynach, a zatem obniżki kosztów składowania. Zagrożenie popełniania błędów w prognozowaniu wielkości sprzedaży zmniejsza się. Jest możliwość większej efektywności działań logistycznych. Staje się także możliwy szybszy rozwój innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr. Dzieje się tak przynajmniej z trzech powodów:
Pracownicy pionów B+R oraz inżynierowie i technicy, zajmujący się do niedawna w dużym stopniu przystosowywaniem produktów do zróżnicowanych wymogów najpierw 12, a potem 15 krajów, mogą obecnie poświęcić więcej czasu na rzeczywiste prace badawczo-rozwojowe. Przykładowo, firma Philips szacowała koszty przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów
coraz większym wymiarze korzyści skali. Jest możliwość zmniejszenia ilości produktów w magazynach, a zatem obniżki kosztów składowania. Zagrożenie popełniania błędów w prognozowaniu wielkości sprzedaży zmniejsza się. Jest możliwość większej efektywności działań logistycznych. Staje się także możliwy szybszy rozwój innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr. Dzieje się tak przynajmniej z trzech powodów:<br> Pracownicy pionów B+R oraz inżynierowie i technicy, zajmujący się do niedawna w dużym stopniu przystosowywaniem produktów do zróżnicowanych wymogów najpierw 12, a potem 15 krajów, mogą obecnie poświęcić więcej czasu na rzeczywiste prace badawczo-rozwojowe. Przykładowo, firma Philips szacowała koszty przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego