Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Polak potrafi!
Aż nastał czas transformacji. W 1990 roku pionierską decyzję o zapuszkowaniu piwa podjął browar Okocim. Pierwsze tysiące rodzimych puszek trafiły do GS-ów, samów, delikatesów i restauracji. Efekt był piorunujący: Polak pokochał puszkę! Za Okocimiem poszły kolejne browary i szybko okazało się, że Polska ma szansę stać się puszkowym potentatem! Dziś nasze puszki kupują wielcy piwowarzy Europy. Na rynek przebojem wkroczyła firma Can-Pack. Ma w kraju kilka zakładów i z roku na rok coraz więcej na puszkach zarabia. W 1993 roku sprzedała opakowań za ponad 50 milionów dolarów. W 1996 - za prawie 400 milionów! Polskie puszki podbiły Węgry
Polak potrafi!<br>Aż nastał czas transformacji. W 1990 roku pionierską decyzję o zapuszkowaniu piwa podjął browar Okocim. Pierwsze tysiące rodzimych puszek trafiły do GS-ów, samów, delikatesów i restauracji. Efekt był piorunujący: Polak pokochał puszkę! Za Okocimiem poszły kolejne browary i szybko okazało się, że Polska ma szansę stać się puszkowym potentatem! Dziś nasze puszki kupują wielcy piwowarzy Europy. Na rynek przebojem wkroczyła firma Can-Pack. Ma w kraju kilka zakładów i z roku na rok coraz więcej na puszkach zarabia. W 1993 roku sprzedała opakowań za ponad 50 milionów dolarów. W 1996 - za prawie 400 milionów! Polskie puszki podbiły Węgry
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego