Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.09 (33)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jednak polega na tym, że ci mali często nie zauważają, że czasy się zmieniły.
Zgoda, hipermarket może mieć niższe ceny, a osiedlowy spożywczak takich upustów u dostawców nie wywalczy. Ale ciekawe, że w większości tych mikrosklepików nikt nie myśli o nawet skromnych promocjach, kartach stałego klienta np. z 5-procentowym rabatem, nie mówiąc już o stosownej reklamie w ramach osiedla (bo ileż może kosztować wydrukowanie kilkuset prostych ulotek?).
Jednak, żeby mieć reklamę, to wcześniej trzeba mieć jakiś mocny punkt w ofercie, poza uśmiechem pani sklepowej. Przyznam, że nie wiem, z czego słyną sklepy w mojej okolicy. A z czegoś słynąć mogłyby
jednak polega na tym, że ci mali często nie zauważają, że czasy się zmieniły.<br>Zgoda, hipermarket może mieć niższe ceny, a osiedlowy spożywczak takich upustów u dostawców nie wywalczy. Ale ciekawe, że w większości tych mikrosklepików nikt nie myśli o nawet skromnych promocjach, kartach stałego klienta np. z 5-procentowym rabatem, nie mówiąc już o stosownej reklamie w ramach osiedla (bo ileż może kosztować wydrukowanie kilkuset prostych ulotek?).<br>Jednak, żeby mieć reklamę, to wcześniej trzeba mieć jakiś mocny punkt w ofercie, poza uśmiechem pani sklepowej. Przyznam, że nie wiem, z czego słyną sklepy w mojej okolicy. A z czegoś słynąć mogłyby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego