Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
okazję przekonać się, że ciągnięcie przyczepy nie jest ławym zadaniem, a w niektórych okolicznościach samochód jest mało stateczny. Oprócz niewłaściwej techniki jazdy w niekorzystny sposób może tu oddziaływać stosowanie nieodpowiedniego ogumienia.
Wbrew zakorzenionym poglądom, najnowsze badania wykazały, że holując przyczepę nie można używać opasanych opon na kołach przednich samochodu, a radialnych - na tylnych. Samochód ciągnący przyczepę musi mieć jednego typu opony na wszystkich czterech kołach. Natomiast nie pogarsza stateczności pojazdu zastosowanie innych opon w samochodzie (np. radialnych), a innych (np. opasnych) w przyczepie.
JAK TO POGODZIĆ
Renesans roweru i masowe pojawienie się tego pojazdu na drogach i ulicach zaskoczył ekspertów ruchu
okazję przekonać się, że ciągnięcie przyczepy nie jest &lt;orig&gt;ławym&lt;/&gt; zadaniem, a w niektórych okolicznościach samochód jest mało stateczny. Oprócz niewłaściwej techniki jazdy w niekorzystny sposób może tu oddziaływać stosowanie nieodpowiedniego ogumienia.<br> Wbrew zakorzenionym poglądom, najnowsze badania wykazały, że holując przyczepę nie można używać opasanych opon na kołach przednich samochodu, a radialnych - na tylnych. Samochód ciągnący przyczepę musi mieć jednego typu opony na wszystkich czterech kołach. Natomiast nie pogarsza stateczności pojazdu zastosowanie innych opon w samochodzie (np. radialnych), a innych (np. &lt;orig&gt;opasnych&lt;/&gt;) w przyczepie.&lt;/&gt;<br>&lt;div1&gt;&lt;tit1&gt;JAK TO POGODZIĆ&lt;/&gt;<br>Renesans roweru i masowe pojawienie się tego pojazdu na drogach i ulicach zaskoczył ekspertów ruchu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego