Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
sportową, startując w tzw. Konkursowych Jazdach Samochodowych (KJS). Należy ukończyć co najmniej trzy rajdy i to z dobrym czasem. Początkujący rajdowiec musi jednak zdać sobie sprawę, że zakup auta, to nie koniec, a początek problemów, przede wszystkim finansowych. Kłopoty zaczynają się w chwili, gdy seryjnego Malucha chcemy przerobić na auto rajdowe. Na szczęście wyposażenie, czyli np. klatka bezpieczeństwa, siedzenia, czy pasy, nie muszą posiadać homologacji, czyli zezwolenia Międzynarodowej Organizacji Sportów Samochodowych. Można je więc przerobić tzw. domowym sposobem.
Bezpieczeństwo a maluch
Zaczynamy od klatki bezpieczeństwa. Homologowaną (posiada zezwolenie) można nabyć praktycznie we wszystkich firmach, które specjalizują się w tego typu przeróbkach
sportową, startując w tzw. Konkursowych Jazdach Samochodowych (KJS). Należy ukończyć co najmniej trzy rajdy i to z dobrym czasem. Początkujący rajdowiec musi jednak zdać sobie sprawę, że zakup auta, to nie koniec, a początek problemów, przede wszystkim finansowych. Kłopoty zaczynają się w chwili, gdy seryjnego Malucha chcemy przerobić na auto rajdowe. Na szczęście wyposażenie, czyli np. klatka bezpieczeństwa, siedzenia, czy pasy, nie muszą posiadać homologacji, czyli zezwolenia Międzynarodowej Organizacji Sportów Samochodowych. Można je więc przerobić tzw. domowym sposobem. &lt;/&gt;<br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Bezpieczeństwo a maluch&lt;/&gt; <br>Zaczynamy od klatki bezpieczeństwa. Homologowaną (posiada zezwolenie) można nabyć praktycznie we wszystkich firmach, które specjalizują się w tego typu przeróbkach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego