Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
przerobić, a potem marzyć o... sławie. W końcu "wszyscy wielcy byli kiedyś mali", a Kuzaj i Herba zaczynali karierę właśnie na Maluchach. Aby jednak zostać kierowcą rajdowym, trzeba zrobić licencję sportową, startując w tzw. Konkursowych Jazdach Samochodowych (KJS). Należy ukończyć co najmniej trzy rajdy i to z dobrym czasem. Początkujący rajdowiec musi jednak zdać sobie sprawę, że zakup auta, to nie koniec, a początek problemów, przede wszystkim finansowych. Kłopoty zaczynają się w chwili, gdy seryjnego Malucha chcemy przerobić na auto rajdowe. Na szczęście wyposażenie, czyli np. klatka bezpieczeństwa, siedzenia, czy pasy, nie muszą posiadać homologacji, czyli zezwolenia Międzynarodowej Organizacji Sportów Samochodowych
przerobić, a potem marzyć o... sławie. W końcu "wszyscy wielcy byli kiedyś mali", a Kuzaj i Herba zaczynali karierę właśnie na Maluchach. Aby jednak zostać kierowcą rajdowym, trzeba zrobić licencję sportową, startując w tzw. Konkursowych Jazdach Samochodowych (KJS). Należy ukończyć co najmniej trzy rajdy i to z dobrym czasem. Początkujący rajdowiec musi jednak zdać sobie sprawę, że zakup auta, to nie koniec, a początek problemów, przede wszystkim finansowych. Kłopoty zaczynają się w chwili, gdy seryjnego Malucha chcemy przerobić na auto rajdowe. Na szczęście wyposażenie, czyli np. klatka bezpieczeństwa, siedzenia, czy pasy, nie muszą posiadać homologacji, czyli zezwolenia Międzynarodowej Organizacji Sportów Samochodowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego