Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
Większość rajstop otrzymało przy ocenie "zatrzymywanie się" oczek wynik zadowalający.
Żeby określić cechę "niezmienność po praniu", rajstopy wyprano dziesięć razy w domowych warunkach w worku z delikatnymi tkaninami. Fachowcy oceniali zmiany struktury, koloru dzianiny oraz kształtu. Wszystkie badane rajstopy uzyskały oceny dobre lub zadowalające. Zachowały swój pierwotny kształt (w przypadku rajstop formowanych) i elastyczność.
Kolejny etap badania to ocena tzw. komfortu noszenia. Sprawdzono dopasowanie rajstop do określonego rozmiaru i budowy sylwetki.
Przy ocenie zakładania zwrócono uwagę na to, czy przez wszytą metkę lub uformowaną nogę można rozpoznać tył i przód rajstop oraz czy mają one wzmocnioną krawędź, ułatwiającą zakładanie i zabezpieczającą
Większość rajstop otrzymało przy ocenie "zatrzymywanie się" oczek wynik zadowalający.<br>Żeby określić cechę "niezmienność po praniu", rajstopy wyprano dziesięć razy w domowych warunkach w worku z delikatnymi tkaninami. Fachowcy oceniali zmiany struktury, koloru dzianiny oraz kształtu. Wszystkie badane rajstopy uzyskały oceny dobre lub zadowalające. Zachowały swój pierwotny kształt (w przypadku rajstop formowanych) i elastyczność.<br>Kolejny etap badania to ocena tzw. komfortu noszenia. Sprawdzono dopasowanie rajstop do określonego rozmiaru i budowy sylwetki.<br>Przy ocenie zakładania zwrócono uwagę na to, czy przez wszytą metkę lub uformowaną nogę można rozpoznać tył i przód rajstop oraz czy mają one wzmocnioną krawędź, ułatwiającą zakładanie i zabezpieczającą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego