Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 08.09
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
MZK.

Sondaż trwał dwa tygodnie lipca. Zrobiono go trzeci raz (poprzednio w 2003 i 2004 r.). Prowadzący go studenci na najbardziej popularnych przystankach przepytali 1.253 osoby. Oprócz pytań m.in. o punktualność, jakość obsługi czy warunki oczekiwania na autobus było też miejsce na dowolne uwagi pod adresem firmy (patrz ramka). Wczoraj MZK podsumował sondaż.

Lepiej niż przed rokiem

Dyrektor firmy Roman Maksymiak jest zadowolony. - W porównaniu do poprzednich lat pasażerowie lepiej ocenili punktualność kursów, bezpieczeństwo podróży i dostępność do komunikacji miejskiej. Dostaliśmy w nich prawie cztery punkty w pięciostopniowej skali - mówi. Dla MZK właśnie te kategorie są najważniejsze.
Gorzej niż
MZK.&lt;/&gt;<br><br>Sondaż trwał dwa tygodnie lipca. Zrobiono go trzeci raz (poprzednio w 2003 i 2004 r.). Prowadzący go studenci na najbardziej popularnych przystankach przepytali 1.253 osoby. Oprócz pytań m.in. o punktualność, jakość obsługi czy warunki oczekiwania na autobus było też miejsce na dowolne uwagi pod adresem firmy (patrz ramka). Wczoraj MZK podsumował sondaż.<br><br>&lt;tit&gt;Lepiej niż przed rokiem&lt;/&gt;<br><br>Dyrektor firmy Roman Maksymiak jest zadowolony. - W porównaniu do poprzednich lat pasażerowie lepiej ocenili punktualność kursów, bezpieczeństwo podróży i dostępność do komunikacji miejskiej. Dostaliśmy w nich prawie cztery punkty w pięciostopniowej skali - mówi. Dla MZK właśnie te kategorie są najważniejsze. <br>Gorzej niż
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego