Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
minęło już kilka lat. Pojawiła się też wersja CL z przedłużoną maską. Na szczęście dla Macka, CH i CL spodobały się klientom i wyprodukowano już ponad 50 tysięcy tych ciężarówek.
Robert Przybylski

COLIN
We wnętrzu najnowszego BMW można się poczuć jak w stylowym roadsterze z lat trzydziestych: miękkie siedzenia, chromowane ramki zegarów...
Wystarczy jednak przekręcić kluczyk w stacyjce i przejechać parę kilometrów, aby pozbyć się złudzeń. Basowy pomruk 6-cylindrowego silnika przypomina, że mamy do czynienia z rasowaną przez BMW M GmbH najdzikszą wersją Z3, nazwaną M roadster. Silnik i układ przeniesienia napędu wzięto z modelu BMW M3. Wolno-ssący motor
minęło już kilka lat. Pojawiła się też wersja CL z przedłużoną maską. Na szczęście dla Macka, CH i CL spodobały się klientom i wyprodukowano już ponad 50 tysięcy tych ciężarówek.<br>&lt;au&gt;Robert Przybylski&lt;/au&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;COLIN&lt;/tit&gt;<br>We wnętrzu najnowszego BMW można się poczuć jak w stylowym roadsterze z lat trzydziestych: miękkie siedzenia, chromowane ramki zegarów...<br>Wystarczy jednak przekręcić kluczyk w stacyjce i przejechać parę kilometrów, aby pozbyć się złudzeń. Basowy pomruk 6-cylindrowego silnika przypomina, że mamy do czynienia z rasowaną przez BMW M GmbH najdzikszą wersją Z3, nazwaną M roadster. Silnik i układ przeniesienia napędu wzięto z modelu BMW M3. Wolno-ssący motor
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego