Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
zatrudniająca miejscowych pracowników, wytwarza silne więzi z otoczeniem. Działaniami biznesowymi buduje swój wizerunek w środowisku gospodarczym, a jej wizerunek społeczny zależy od tego, co ma ona do zaoferowania społeczeństwu .

Szeroka oferta produktowa i usługowa wszystkich branż Siemensa jest niewątpliwie mocnym atutem obecności firmy na polskim rynku. Sprawdzianem tej mocy jest renoma marki, znanej i cenionej w środowiskach polskiego biznesu, wśród Klientów i Użytkowników produktów i usług. Wyraża się ona między innymi w tym, że po rozwiązania Siemensa sięga coraz więcej podmiotów z najróżniejszych sektorów i działów. W ten sposób Siemens w Polsce stale rozwija i zacieśnia związki partnerskie z polską gospodarką
zatrudniająca miejscowych pracowników, wytwarza silne więzi z otoczeniem. Działaniami biznesowymi buduje swój wizerunek w środowisku gospodarczym, a jej wizerunek społeczny zależy od tego, co ma ona do zaoferowania społeczeństwu .<br><br>Szeroka oferta produktowa i usługowa wszystkich branż Siemensa jest niewątpliwie mocnym atutem obecności firmy na polskim rynku. Sprawdzianem tej mocy jest renoma marki, znanej i cenionej w środowiskach polskiego biznesu, wśród Klientów i Użytkowników produktów i usług. Wyraża się ona między innymi w tym, że po rozwiązania Siemensa sięga coraz więcej podmiotów z najróżniejszych sektorów i działów. W ten sposób Siemens w Polsce stale rozwija i zacieśnia związki partnerskie z polską gospodarką
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego