Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy żywności
Rok: 1997
szybko "słodkości" podbiły serca i podniebienia smakoszy. Z biegiem lat ich produkcja wzrosła na skalę przemysłową, a skromna niegdyś apteka przekształciła się w gigantyczny koncern.
Niemiecka firma szczycąca się ponad 140-letnią tradycją dysponuje pięcioma nowoczesnymi fabrykami i należy dzisiaj do dwudziestu największych w Europie producentów wyrobów czekoladowych. Swą wysoką renomę na światowym rynku utrwaliła dzięki dwóm znakomitym markom słodyczy: "Trumpf" oraz "Mauxion", idealnie trafiając w upodobania współczesnych, niezwykle wybrednych konsumentów.
Także w Polsce produkty "Mauxion" zdobyły ogromną rzeszę zwolenników. Aby zaspokoić potrzeby tak chłonnego rynku, koncern musiał zbudować nową fabrykę. Kosztem ok. 40 mln. marek niemieckich, w miejscowości Tuczno koło
szybko "słodkości" podbiły serca i podniebienia smakoszy. Z biegiem lat ich produkcja wzrosła na skalę przemysłową, a skromna niegdyś apteka przekształciła się w gigantyczny koncern.<br>Niemiecka firma szczycąca się ponad 140-letnią tradycją dysponuje pięcioma nowoczesnymi fabrykami i należy dzisiaj do dwudziestu największych w Europie producentów wyrobów czekoladowych. Swą wysoką renomę na światowym rynku utrwaliła dzięki dwóm znakomitym markom słodyczy: "Trumpf" oraz "Mauxion", idealnie trafiając w upodobania współczesnych, niezwykle wybrednych konsumentów.<br>Także w Polsce produkty "Mauxion" zdobyły ogromną rzeszę zwolenników. Aby zaspokoić potrzeby tak chłonnego rynku, koncern musiał zbudować nową fabrykę. Kosztem ok. 40 mln. marek niemieckich, w miejscowości Tuczno koło
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego