Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
mówi 19-letnia Kinga. - Nie znoszę proszków do prania, płukania i wybielania wychwalanych przez uśmiechnięte kobiety, których jedyną pasją jest sprzątanie, a ulubionym przedmiotem ścierka - dodaje.
- A jednak kiedy seks powszechnie kojarzy się z produktami spożywczymi, sprzętem AGD, dezodorantem czy samochodem, dochodzi do profanacji erotyki. To żenujące, że polscy producenci rozmiłowali się w takich tanich chwytach reklamowych, sprowadzających wszystko do seksu. Wskutek takich reklam jak np. męskich spodni (kobieca ręka na rozporku) czy pralki z prawie nagą kobietą, sfera intymności jest wyraźnie nadużywana i wręcz trywializowana - zauważa Maria, 33-letnia księgowa.
Na Zachodzie seks w reklamie stał się zjawiskiem tak powszednim
mówi 19-letnia Kinga. - Nie znoszę proszków do prania, płukania i wybielania wychwalanych przez uśmiechnięte kobiety, których jedyną pasją jest sprzątanie, a ulubionym przedmiotem ścierka - dodaje. <br>- A jednak kiedy seks powszechnie kojarzy się z produktami spożywczymi, sprzętem AGD, dezodorantem czy samochodem, dochodzi do profanacji erotyki. To żenujące, że polscy producenci rozmiłowali się w takich tanich chwytach reklamowych, sprowadzających wszystko do seksu. Wskutek takich reklam jak np. męskich spodni (kobieca ręka na rozporku) czy pralki z prawie nagą kobietą, sfera intymności jest wyraźnie nadużywana i wręcz trywializowana - zauważa Maria, 33-letnia księgowa. <br>Na Zachodzie seks w reklamie stał się zjawiskiem tak powszednim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego