Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
charakterystykę tego systemu norm, trzeba stwierdzić, że jego znaczenie rośnie. Odnosi się to zwłaszcza do krajów Unii Europejskiej.
W Europie koncentruje się 84% certyfikowanych systemów. Dominujące znaczenie ma Wielka Brytania. Coraz więcej przedsiębiorstw zachodnich poszukuje dostawców i kooperantów wyłącznie spośród firm stosujących te systemy jakości, a wszelkie rozmowy i negocjacje rozpoczynają się od przeglądu Księgi jakości. Ta sprawa ma także istotne znaczenie dla polskich przedsiębiorstw orientujących się na rynki krajów Unii Europejskiej.
Wydawaniem certyfikatów zajmują się różne organizacje. Upoważnione do tego europejskie instytucje są skupione w organizacji o nazwie EQNet, czyli European Network for Quality System Assesment and Certification (tabl. 26
charakterystykę tego systemu norm, trzeba stwierdzić, że jego znaczenie rośnie. Odnosi się to zwłaszcza do krajów Unii Europejskiej.<br>W Europie koncentruje się 84% certyfikowanych systemów. Dominujące znaczenie ma Wielka Brytania. Coraz więcej przedsiębiorstw zachodnich poszukuje dostawców i kooperantów wyłącznie spośród firm stosujących te systemy jakości, a wszelkie rozmowy i negocjacje rozpoczynają się od przeglądu Księgi jakości. Ta sprawa ma także istotne znaczenie dla polskich przedsiębiorstw orientujących się na rynki krajów Unii Europejskiej.<br>Wydawaniem certyfikatów zajmują się różne organizacje. Upoważnione do tego europejskie instytucje są skupione w organizacji o nazwie EQNet, czyli European Network for Quality System Assesment and Certification (tabl. 26
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego