Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
bezpośredni kontakt z klientem - darmowy poczęstunek.
W pierwszym przypadku są to towary, które z różnych przyczyn źle się sprzedają lub są już prawie przeterminowane. W drugim chodzi o przywiązanie klienta do produktu firmy.
Innym mechanizmem, który działa w sieciowym sklepie, jest odpowiedni dobór muzyki. Kiedy ruch jest niewielki, z głośników sączy się wolna, spokojna melodia. Zachęca do spaceru wśród półek i powolnego wybierania towarów. Więcej czasu to większe zakupy.
Inaczej, gdy w sklepie jest tłok. Głośna, dyskotekowa muzyka, częste komunikaty, hity z najwyższych miejsc list przebojów nadają tempo szybkim, gorączkowym zakupom. W takim rytmie łatwiej jest wziąć kilka niepotrzebnych rzeczy.
Ostatni
bezpośredni kontakt z klientem - darmowy poczęstunek.<br>W pierwszym przypadku są to towary, które z różnych przyczyn źle się sprzedają lub są już prawie przeterminowane. W drugim chodzi o przywiązanie klienta do produktu firmy.<br>Innym mechanizmem, który działa w sieciowym sklepie, jest odpowiedni dobór muzyki. Kiedy ruch jest niewielki, z głośników sączy się wolna, spokojna melodia. Zachęca do spaceru wśród półek i powolnego wybierania towarów. Więcej czasu to większe zakupy.<br>Inaczej, gdy w sklepie jest tłok. Głośna, dyskotekowa muzyka, częste komunikaty, hity z najwyższych miejsc list przebojów nadają tempo szybkim, gorączkowym zakupom. W takim rytmie łatwiej jest wziąć kilka niepotrzebnych rzeczy.<br>Ostatni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego