Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
następnie o końcu 1998 r. Operacja ta okazała się nierealna także jesienią 1999 r. Pobieranie opłat uniemożliwia zresztą nie tylko sprawa spornej działki. Stalexport nie może się bowiem porozumieć z Agencją Budowy i Eksploatacji Autostrad w kwestii wysokości stawek. Jeszcze przed rokiem spółka ustaliła, że wynosiłyby one 10 zł za samochód osobowy i 20 zł za ciężarowy, podkreślając, że i tak jest to cena promocyjna. Tymczasem agencja obawia się, że tak wysokie opłaty mogą zniechęcić kierowców. - Z tej trasy korzysta dużo ludzi i koszty przejazdu są sprawą drażliwą. Dlatego każde dziesięć groszy ma znaczenie - uważa Krzysztof Link, wiceprezes ABiEA. Obie strony obiecują
następnie o końcu 1998 r. Operacja ta okazała się nierealna także jesienią 1999 r. Pobieranie opłat uniemożliwia zresztą nie tylko sprawa spornej działki. Stalexport nie może się bowiem porozumieć z Agencją Budowy i Eksploatacji Autostrad w kwestii wysokości stawek. Jeszcze przed rokiem spółka ustaliła, że wynosiłyby one 10 zł za samochód osobowy i 20 zł za ciężarowy, podkreślając, że i tak jest to cena promocyjna. Tymczasem agencja obawia się, że tak wysokie opłaty mogą zniechęcić kierowców. - Z tej trasy korzysta dużo ludzi i koszty przejazdu są sprawą drażliwą. Dlatego każde dziesięć groszy ma znaczenie - uważa Krzysztof Link, wiceprezes ABiEA. Obie strony obiecują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego