Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
r. - została podpisana umowa licencyjna z Towarzystwem Przemysłowym Zakładów Mechanicznych "Lilpop, Rau i Loewenstein" SA na montaż i sprzedaż w Polsce samochodów osobowych Opel Kadett, Opel Olympia, czterech modeli Chevroletów i Buicków oraz samochodów ciężarowych. Budowa hali przemysłowej z dwiema liniami montażowymi. W 1939 r. udział komponentów krajowych w montowanych samochodach osobowych wynosił 30%, a w ciężarowych 60%. Utworzenie sieci 39 dealerów.
1991 r. - General Motors otwiera Biuro Informacji Technicznej i rozpoczyna sprzedaż oraz obsługę samochodów marki Opel.
1992 r. - GM Poland, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczyna tzw. "Zieloną Kampanię", oferując bez dodatkowych opłat wyłącznie samochody wyposażone w katalizator spalin. Sprzedano
r. - została podpisana umowa licencyjna z Towarzystwem Przemysłowym Zakładów Mechanicznych "Lilpop, Rau i Loewenstein" SA na montaż i sprzedaż w Polsce samochodów osobowych Opel Kadett, Opel Olympia, czterech modeli Chevroletów i Buicków oraz samochodów ciężarowych. Budowa hali przemysłowej z dwiema liniami montażowymi. W 1939 r. udział komponentów krajowych w montowanych samochodach osobowych wynosił 30%, a w ciężarowych 60%. Utworzenie sieci 39 dealerów.<br>1991 r. - General Motors otwiera Biuro Informacji Technicznej i rozpoczyna sprzedaż oraz obsługę samochodów marki Opel.<br>1992 r. - GM Poland, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczyna tzw. "Zieloną Kampanię", oferując bez dodatkowych opłat wyłącznie samochody wyposażone w katalizator spalin. Sprzedano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego