Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
źle działający regulator nie będzie zmniejszał napięcia prądu doprowadzanego do uzwojenia wzbudzenia w miarę wzrostu obrotów alternatora i alternator będzie stale wytwarzał prąd o nadmiernym napięciu. Może to łatwo doprowadzić do spalenia uzwojeń alternatora a akumulator będzie ładowany o wiele za silnym prądem.
PERZ.


strona 7


PIĄTY RODZAJ NADWOZIA



W samochodach osobowych można wyróżnić obecnie cztery wyraźne rodzaje nadwozi: limuzyna, coupe, kombi i tzw. kombilimuzyna, której typowym i najstarszym przykładem jest samochód Renault 18. Od niedawna wszakże zaczynają się coraz częściej pojawiać wozy, które trudno byłoby zaliczyć do którejkolwiek z wymienionych grup. Są to samochody stanowiące coś pośredniego pomiędzy coupe a kombi
źle działający regulator nie będzie zmniejszał napięcia prądu doprowadzanego do uzwojenia wzbudzenia w miarę wzrostu obrotów alternatora i alternator będzie stale wytwarzał prąd o nadmiernym napięciu. Może to łatwo doprowadzić do spalenia uzwojeń alternatora a akumulator będzie ładowany o wiele za silnym prądem. <br>&lt;au&gt;PERZ. &lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>strona 7 <br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt;PIĄTY RODZAJ NADWOZIA &lt;/&gt;<br><br><br><br>W samochodach osobowych można wyróżnić obecnie cztery wyraźne rodzaje nadwozi: limuzyna, coupe, kombi i tzw. &lt;orig&gt;kombilimuzyna&lt;/&gt;, której typowym i najstarszym przykładem jest samochód Renault 18. Od niedawna wszakże zaczynają się coraz częściej pojawiać wozy, które trudno byłoby zaliczyć do którejkolwiek z wymienionych grup. Są to samochody stanowiące coś pośredniego pomiędzy coupe a kombi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego