Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.30
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
uważa, że dzieci są jednakowo traktowane w klasie i szkole (22 proc. jest innego zdania). Jednak, ich zdaniem, dzieci z miasta i rodzin zamożnych mają w szkołach lepsze warunki do nauki. Podobnie myśli 18 proc. uczniów.
Według wielu kuratorów segregowanie uczniów nie oznacza, że dzieje się coś złego. - Samo sformułowanie "segregacja" jest nieszczęśliwe, sugeruje negatywne działanie. A często ten podział jest wynikiem tradycji szkoły albo ustaleń dyrekcji i rodziców. Szkoły mają pewną autonomię - uważa Maciej Szykuła, lubuski kurator. Wielu kuratorów, do których dochodzą sygnały o segregacji, interweniuje tylko w niektórych przypadkach, np. gdy chodzi o organizację szkolnych wycieczek. - Na wycieczki powinny
uważa, że dzieci są jednakowo traktowane w klasie i szkole (22 proc. jest innego zdania). Jednak, ich zdaniem, dzieci z miasta i rodzin zamożnych mają w szkołach lepsze warunki do nauki. Podobnie myśli 18 proc. uczniów.<br>Według wielu kuratorów segregowanie uczniów nie oznacza, że dzieje się coś złego. - Samo sformułowanie "segregacja" jest nieszczęśliwe, sugeruje negatywne działanie. A często ten podział jest wynikiem tradycji szkoły albo ustaleń dyrekcji i rodziców. Szkoły mają pewną autonomię - uważa &lt;name type="person"&gt;Maciej Szykuła&lt;/&gt;, lubuski kurator. Wielu kuratorów, do których dochodzą sygnały o segregacji, interweniuje tylko w niektórych przypadkach, np. gdy chodzi o organizację szkolnych wycieczek. - Na wycieczki powinny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego