Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
to miało być właśnie takie coś, czasowniki oznaczające stratę, a potem ona to zmieniła na czasowniki oznaczające zmianę właściciela, jakoś tak, czyli zgubić, stracić, zaprzepaścić, znaleźć.
- No, a w jaki sposób pisze się pracę taką językoznawczą?
- się materiały, znaczy głównie korzysta się z korpusu, no i potem przeprowadza się analizę semantyczną, jakieś eksplikacje, czyli takie jak gdyby definicje słowotwórcze, semantyczne, nie słowotwórcze. .
-
- Znaczy nie. Widzisz, ten korpus ułatwia o tyle, że tam są, tam są użycia poświadczone, to znaczy ja na przykład, ja poszłam tam i szukałam właśnie swoich przymiotników, czyli tak: płytki, głęboki, wysoki, niski, krótki, długi i szeroki, wąski
to miało być właśnie takie coś, czasowniki oznaczające stratę, a potem ona to zmieniła na czasowniki oznaczające zmianę właściciela, jakoś tak, czyli zgubić, stracić, zaprzepaścić, znaleźć.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- No, a w jaki sposób pisze się pracę taką językoznawczą?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- &lt;gap&gt; się materiały, znaczy głównie korzysta się z korpusu, no i potem przeprowadza się analizę semantyczną, jakieś eksplikacje, czyli takie jak gdyby definicje słowotwórcze, semantyczne, nie słowotwórcze. &lt;gap&gt;.&lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- &lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;WHO2&gt;- Znaczy nie. Widzisz, ten korpus ułatwia o tyle, że tam są, tam są użycia poświadczone, to znaczy ja na przykład, ja poszłam tam i szukałam właśnie swoich przymiotników, czyli tak: płytki, głęboki, wysoki, niski, krótki, długi i szeroki, wąski
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego