Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
o "ciepłym klimacie", "stale dyskretnie zmienianym wystroju", "bardzo milutko". "Miejsce, które łatwo polubić". "Bardzo dobre desery i ciasta", "świetne koktajle", także "bardzo sympatyczni szefowie i obsług". Miejsce "na niekrępujące ploteczki" i "intymne spotkania z przyjaciółmi", ale także na "samotną kawę".
CAFE WERANDA

Kawiarni "z rustykalnym wystrojem", "dużo zielonkawego drewna", "metalowe siedziska, drewniane stoły i krzesła", "donice z bluszczem, ogrodowe drzwi", "pod sufitem zasuszone rośliny", "jasno, przestronnie", "ciepło, domowo, rodzinnie". "pyszne ciast i kawy", można zjeść "dobre i świeże sałatki". "Można tam siedzieć godzinami". "Idealne miejsce na randkę". Klienci to "głownie pary, młodsze i starsze".
CAFE COCORICO

"Jedno z najbardziej klimatycznych i
o "ciepłym klimacie", "stale dyskretnie zmienianym wystroju", "bardzo milutko". "Miejsce, które łatwo polubić". "Bardzo dobre desery i ciasta", "świetne koktajle", także "bardzo sympatyczni szefowie i obsług". Miejsce "na niekrępujące ploteczki" i "intymne spotkania z przyjaciółmi", ale także na "samotną kawę".<br>CAFE WERANDA<br>&lt;gap&gt;<br>Kawiarni "z rustykalnym wystrojem", "dużo zielonkawego drewna", "metalowe siedziska, drewniane stoły i krzesła", "donice z bluszczem, ogrodowe drzwi", "pod sufitem zasuszone rośliny", "jasno, przestronnie", "ciepło, domowo, rodzinnie". "pyszne ciast i kawy", można zjeść "dobre i świeże sałatki". "Można tam siedzieć godzinami". "Idealne miejsce na randkę". Klienci to "głownie pary, młodsze i starsze".<br>CAFE COCORICO<br>&lt;gap&gt;<br>"Jedno z najbardziej klimatycznych i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego