Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
skutecznej kampanii reklamowej stosunek do produktu zmienia się więc pod wpływem kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc ulicą rzuciła okiem na plakat, w którym zainteresowała ją reakcja atrakcyjnej kobiety na samochód o niewielkich rozmiarach, ma inną świadomość co do cech tego plakatu niż osoba, która przeczytała też zawarty w plakacie slogan o dużym ładunku humorystycznym. Jeśli taka osoba podczas przeglądania gazety trafi na reklamę wykorzystującą związki elementów kodowanych w plakacie, a przy tym slogan okaże się pojemny i ponownie ją rozśmieszy - być może zacznie czytać zamieszczony w reklamie tekst. Spowoduje to, że stan świadomości tej osoby, związany z docierającymi kolejno zapisami
skutecznej kampanii reklamowej stosunek do produktu zmienia się więc pod wpływem kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc ulicą rzuciła okiem na plakat, w którym zainteresowała ją reakcja atrakcyjnej kobiety na samochód o niewielkich rozmiarach, ma inną świadomość co do cech tego plakatu niż osoba, która przeczytała też zawarty w plakacie slogan o dużym ładunku humorystycznym. Jeśli taka osoba podczas przeglądania gazety trafi na reklamę wykorzystującą związki elementów kodowanych w plakacie, a przy tym slogan okaże się pojemny i ponownie ją rozśmieszy - być może zacznie czytać zamieszczony w reklamie tekst. Spowoduje to, że stan świadomości tej osoby, związany z docierającymi kolejno zapisami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego