Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
danej kampanii reklamowej oraz określa identyfikujące ją cechy. Pozwala na konsekwentne kodowanie rdzenia obrazu produktu, przy równoczesnym indywidualizowaniu znaczenia poszczególnych faz kampanii, w zależności od wymagań zmieniającego się kontekstu społecznego. Jest on wynikiem stosowania rozwiązań formalnych o dużej pojemności oraz kategorii o szerokim zakresie znaczenia. Przykładem tej funkcji może być slogan "I życie staje się prostsze" połączony z zapisem fragmentów epizodów, w których jakaś charakterystyczna osoba rozwiązuje różnego typu drobne problemy. Zależności te są istotną częścią stałej reklamowej kampanii.
Po trzecie, zależności obrazu i tekstu mogą opierać się na wykorzystaniu reguł percepcyjnych, wykorzystujących zapis informacji w wielu kodach, co zwiększa efektywność
danej kampanii reklamowej oraz określa identyfikujące ją cechy. Pozwala na konsekwentne kodowanie rdzenia obrazu produktu, przy równoczesnym indywidualizowaniu znaczenia poszczególnych faz kampanii, w zależności od wymagań zmieniającego się kontekstu społecznego. Jest on wynikiem stosowania rozwiązań formalnych o dużej pojemności oraz kategorii o szerokim zakresie znaczenia. Przykładem tej funkcji może być slogan "I życie staje się prostsze" połączony z zapisem fragmentów epizodów, w których jakaś charakterystyczna osoba rozwiązuje różnego typu drobne problemy. Zależności te są istotną częścią stałej reklamowej kampanii. <br>Po trzecie, zależności obrazu i tekstu mogą opierać się na wykorzystaniu reguł percepcyjnych, wykorzystujących zapis informacji w wielu kodach, co zwiększa efektywność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego