Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 09.00
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
życiu i poezji K.I. Gałczyńskiego), Książka i Wiedza, Warszawa 2000

Wasilij Aksionow: Oparzenie, tł. Sławomir Kędzierski, Amber

Christian Jacq: Na tropie Tutenchamona, tł. Wanda Błońska, Albatros, Warszawa 2000

Dariusz Piórkowski: Historyje w kuriryku, Wyd. Nowy Świat.



cosmo wie wszystko

Zamek Wyobraźni

Performance to, najogólniej mówiąc, sztuka dialogu, w którym słowa nie zawsze są konieczne.
Lapidarnie rzecz ujmując, to zdanie, które właśnie czytasz, także jest czymś w rodzaju performance. Zakładając, że sztuka jest bardziej wrażeniem niż źródłem wrażenia, łatwiej docenić zjawisko performance, sztukę interaktywną, polegającą na żywym kontakcie z widzem. To o tyle wzniosłe, że odbiorca współtworzy tę sztukę. Przestaje być
życiu i poezji K.I. Gałczyńskiego), Książka i Wiedza, Warszawa 2000<br><br>Wasilij Aksionow: Oparzenie, tł. Sławomir Kędzierski, Amber<br><br>Christian Jacq: Na tropie Tutenchamona, tł. Wanda Błońska, Albatros, Warszawa 2000<br><br>Dariusz Piórkowski: Historyje w kuriryku, Wyd. Nowy Świat.<br><br>&lt;page nr=22&gt;<br><br>&lt;tit&gt;cosmo wie wszystko&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Zamek Wyobraźni&lt;/&gt;<br><br>Performance to, najogólniej mówiąc, sztuka dialogu, w którym słowa nie zawsze są konieczne.<br>Lapidarnie rzecz ujmując, to zdanie, które właśnie czytasz, także jest czymś w rodzaju performance. Zakładając, że sztuka jest bardziej wrażeniem niż źródłem wrażenia, łatwiej docenić zjawisko performance, sztukę interaktywną, polegającą na żywym kontakcie z widzem. To o tyle wzniosłe, że odbiorca współtworzy tę sztukę. Przestaje być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego