Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 22.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
przy zastosowaniu solidnych wzmocnień (obejmą one pionowe filary podtrzymujące konstrukcję i samą jezdnię), można zezwolić na ruch samochodów osobowych, ale nie ciężarówek i autobusów. Instalowanie tymczasowych podpór i stalowych wzmocnień potrwa od dwóch tygodni do miesiąca. Potem trzeba będzie dokonać próbnych obciążeń tymczasowo "wyleczonego" wiaduktu. Jeśli ich wynik będzie dla specjalistów z IBDiM zadowalający, południowa część wiaduktu zostanie otwarta. Potem rozpocznie się rozbiórka części północnej. Prawdopodobnie wiadukt wysadzą w powietrze pirotechnicy z Politechniki Warszawskiej i Wojskowej Akademii Technicznej. Taka metoda zajmie zdecydowanie mniej czasu, niż tradycyjny demontaż, stosowany już zresztą coraz rzadziej. Kolejnym etapem będzie budowa nowej, północnej estakady. Potrwa nie
przy zastosowaniu solidnych wzmocnień (obejmą one pionowe filary podtrzymujące konstrukcję i samą jezdnię), można zezwolić na ruch samochodów osobowych, ale nie ciężarówek i autobusów. Instalowanie tymczasowych podpór i stalowych wzmocnień potrwa od dwóch tygodni do miesiąca. Potem trzeba będzie dokonać próbnych obciążeń tymczasowo "wyleczonego" wiaduktu. Jeśli ich wynik będzie dla specjalistów z IBDiM zadowalający, południowa część wiaduktu zostanie otwarta. Potem rozpocznie się rozbiórka części północnej. Prawdopodobnie wiadukt wysadzą w powietrze pirotechnicy z Politechniki Warszawskiej i Wojskowej Akademii Technicznej. Taka metoda zajmie zdecydowanie mniej czasu, niż tradycyjny demontaż, stosowany już zresztą coraz rzadziej. Kolejnym etapem będzie budowa nowej, północnej estakady. Potrwa nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego