Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
i wytwarza do jego systemu potrzeb, wartości, wymagań i celów. Stosowanie omawianej zasady prowadzi w pierwszym rzędzie do gromadzenia wiedzy o systemie potrzeb i wartości człowieka, będących źródłem jego aktywności oraz celów prowadzonej działalności.
Uniwersalnym celem działalności indywidualnej i zbiorowej jest dążenie do zaspokojenia potrzeb. Z potrzeb i celów wynikają specyfikacje wymagań odniesione do przedmiotów służących zaspokajaniu potrzeb i osiąganiu celów.
Badania nad systemem potrzeb są trudne i złożone, a przyczyn tego stanu rzeczy należy upatrywać w niezwykłej różnorodności, liczności, dynamice, sieciach współzależności oraz subiektywizmie potrzeb. Można je podzielić na: pierwotne i wtórne, zagregowane i elementarne, wyższego i niższego rzędu, indywidualne
i wytwarza do jego systemu potrzeb, wartości, wymagań i celów. Stosowanie omawianej zasady prowadzi w pierwszym rzędzie do gromadzenia wiedzy o systemie potrzeb i wartości człowieka, będących źródłem jego aktywności oraz celów prowadzonej działalności.<br>Uniwersalnym celem działalności indywidualnej i zbiorowej jest dążenie do zaspokojenia potrzeb. Z potrzeb i celów wynikają specyfikacje wymagań odniesione do przedmiotów służących zaspokajaniu potrzeb i osiąganiu celów.<br>Badania nad systemem potrzeb są trudne i złożone, a przyczyn tego stanu rzeczy należy upatrywać w niezwykłej różnorodności, liczności, dynamice, sieciach współzależności oraz subiektywizmie potrzeb. Można je podzielić na: pierwotne i wtórne, zagregowane i elementarne, wyższego i niższego rzędu, indywidualne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego