Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
być tego przyczyna? Pytałem znajomych kierowców, ale nie potrafili mi tego wyjaśnić".
Zwracający się do nas z tym zapytaniem czytelnik podaje jeszcze markę samochodu, której celowo nie wymieniamy, żeby odpowiedzi nadać bardziej ogólny charakter. Podobne zjawisko mole występować w różnych samochodach, niezależnie od marki.
Objawy są dość typowe i diagnoza stosunkowo łatwa. Przyczyną są nadmiernie wyrobione łożyska wału korbowego, w którym wytworzył się znaczny luz poosiowy. Przy wyciśnięciu sprzęgła, a więc tym samym nacisku na osadzone na końcu wału korbowego koło zamachowe, następuje wskutek wspomnianego luzu - przesunięcie (w kierunku wywieranego nacisku) wału korbowego.
Wynikiem przesunięcia wału będzie nacisk tłoków na ścianki
być tego przyczyna? Pytałem znajomych kierowców, ale nie potrafili mi tego wyjaśnić".&lt;/intro&gt;<br>Zwracający się do nas z tym zapytaniem czytelnik podaje jeszcze markę samochodu, której celowo nie wymieniamy, żeby odpowiedzi nadać bardziej ogólny charakter. Podobne zjawisko mole występować w różnych samochodach, niezależnie od marki.<br>Objawy są dość typowe i diagnoza stosunkowo łatwa. Przyczyną są nadmiernie wyrobione łożyska wału korbowego, w którym wytworzył się znaczny luz poosiowy. Przy wyciśnięciu sprzęgła, a więc tym samym nacisku na osadzone na końcu wału korbowego koło zamachowe, następuje wskutek wspomnianego luzu - przesunięcie (w kierunku wywieranego nacisku) wału korbowego.<br>Wynikiem przesunięcia wału będzie nacisk tłoków na ścianki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego