Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zbliżona do średniej dla analizowanych krajów Unii Europejskiej jest Hiszpania. Przedstawiając zagadnienia kulturowe w Europie warto przytoczyć wyniki badań, jakie przeprowadził J. Stoezel. Wynika z nich, że czynniki społeczno-demograficzne, takie jak miejsce zamieszkania, wykształcenie, struktura rodziny i religia, mają istotny wpływ na hierarchie wartości, stosunek do wartości kulturowych i styl życia. W niektórych krajach te czynniki mają silniejszy wpływ na subgrupy kulturowe powstające w krajach sąsiednich, niż na inne grupy w tych samych krajach. Autor podaje przykład, że robotnicy zatrudnieni w niemieckiej fabryce mają więcej wspólnego z robotnikami włoskimi, niż z nauczycielami w szkołach niemieckich.
Czynnikiem kulturowym wpływającym na tworzenie
zbliżona do średniej dla analizowanych krajów Unii Europejskiej jest Hiszpania. Przedstawiając zagadnienia kulturowe w Europie warto przytoczyć wyniki badań, jakie przeprowadził J. Stoezel. Wynika z nich, że czynniki społeczno-demograficzne, takie jak miejsce zamieszkania, wykształcenie, struktura rodziny i religia, mają istotny wpływ na hierarchie wartości, stosunek do wartości kulturowych i styl życia. W niektórych krajach te czynniki mają silniejszy wpływ na subgrupy kulturowe powstające w krajach sąsiednich, niż na inne grupy w tych samych krajach. Autor podaje przykład, że robotnicy zatrudnieni w niemieckiej fabryce mają więcej wspólnego z robotnikami włoskimi, niż z nauczycielami w szkołach niemieckich.<br>Czynnikiem kulturowym wpływającym na tworzenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego