Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
obszarze Unii Europejskiej mogą dokonać zakupu u krajowego pośrednika, w firmie importującej pojazdy na zasadzie "szarego importu" lub też sami mogą dokonać prywatnego importu. Według danych szacunkowych jeszcze przed utworzeniem Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE prawie 100tys. samochodów pochodziło z "szarego importu". W tym czasie w Niemczech udział samochodów zakupionych na "szarym rynku" wynosił ok. 1%.
Po wprowadzeniu czterech wolności w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE transakcje arbitrażowe nasiliły się. Ze względu na niski poziom cen netto samochodów w Danii, w tym właśnie kraju nabywano samochody z przeznaczeniem na inne rynki. W 1992r. 16% samochodów importowanych do Danii było potem eksportowanych do
obszarze Unii Europejskiej mogą dokonać zakupu u krajowego pośrednika, w firmie importującej pojazdy na zasadzie "szarego importu" lub też sami mogą dokonać prywatnego importu. Według danych szacunkowych jeszcze przed utworzeniem Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE prawie 100tys. samochodów pochodziło z "szarego importu". W tym czasie w Niemczech udział samochodów zakupionych na "szarym rynku" wynosił ok. 1%.<br>Po wprowadzeniu czterech wolności w ramach Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE transakcje arbitrażowe nasiliły się. Ze względu na niski poziom cen netto samochodów w Danii, w tym właśnie kraju nabywano samochody z przeznaczeniem na inne rynki. W 1992r. 16% samochodów importowanych do Danii było potem eksportowanych do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego